Benvolgudes companyes,
Benvolguts companys,

Us informem que des del Consell de l’Estudiantat hem convocat una MANIFESTACIÓ per al proper 21 de Desembre amb l’objectiu de denunciar la situació en que es troba el TRANSPORT PÚBLIC de la ciutat de Castelló i que ens afecta a l’estudiantat.

Aquesta convocatòria es farà extensible a les diferents associacions estudiantils de l’UJI, d’educació secundària, al personal laboral de la nostra universitat i a les associacions de veïns de Castelló.

Per aquest motiu us animem a donar MÀXIMA DIFUSIÓ a aquesta protesta i us animem a assistir el proper dia 21 per a que s’escolte la nostra veu. La manifestació començarà a les 11h a l’Àgora de la Universitat recorrent l’estació, la Farola i arribant a la Plaça de l’Ajuntament.

És necessari millorar la xarxa precària d’autobusos de Castelló i trens cap al nord realitzant una forta inversió econòmica que millore la freqüència, les cues, aglomeracions, la poca coordinació entre autobusos, la falta d’informació i les deficients connexions.

Per aquest motiu: dimecres 21 de desembre a les 11h a l’Àgora.
PER UN MILLOR TRANSPORT PÚBLIC
PASSA-HO