RESOLUCIÓ de 17 de juliol de 2006, del rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen proves selectives per a l’ingrés en l’escala auxiliar bàsica d’esports, mitjançant el sistema d’oposició.
Amb l’objectiu d’atendre les necessitats de personal en aquesta administració pública encarregada del servei públic de l’educació superior, aquest Rectorat, en ús de les competències que li atribueix la legislació vigent, acorda convocar proves selectives pel sistema d’oposició per a l’ingrés en l’escala auxiliar bàsica d’esports de la Universitat Jaume I, amb subjecció a les següents:
Bases de la convocatòria

  1. Normes generals
    1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir 6 llocs de treball de l’escala auxiliar bàsica d’esports, de la Universitat Jaume I, adscrits al Servei d’Esports de la Universitat Jaume I.
    1.2. Al present procés selectiu li serà d’aplicació la Llei orgànica 6/2001 de 21 de desembre d’Universitats; el text refós de la Llei de la funció pública valenciana; el Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern valencià, pel qual s’aprova el reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l’àmbit d’aplicació de la Llei de funció pública valenciana; els Estatuts de la Universitat Jaume I i allò que s’ha disposat en la present convocatòria.
    1.3. El procés selectiu es realitzarà pel sistema d’oposició, amb les proves i puntuacions que s’especifiquen en la base 5. El temari que ha de regir les proves selectives és el que figura com annex I de la present resolució.
    1.4. El tribunal adoptarà les mesures oportunes per a garantir que els exercicis es corregisquen sense que es conega la identitat de les persones aspirants. En aquest sentit, el tribunal exclourà a aquelles persones opositores en els exercicis de les quals figuren noms, marques o signes que permeten conèixer la identitat de les mateixes.
    1.5 D’acord amb el que es preveu en l’article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de l’Estat, segons el que estableix la base 3.1. La resta de resolucions administratives derivades d’aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
  2. Requisits de les persones aspirants
    2.1. Per a ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits:
    2.1.1. Ser espanyol o ciutadà d’algun dels altres estats membres de la Unió Europea o ciutadà d’algun estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea, segons el que disposa la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial Decret 800/1995, de 19 de maig. També podran participar el cònjuge, descendents i descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, menors de vint-i-un anys o majors d’aqueixa edat que visquen a càrrec d’aquests.
    Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació a familiars de nacionals d’altres estats quan així estiga previst en els tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya.
    2.1.2. Haver complit els divuit anys i no haver assolit l’edat de jubilació.
    2.1.3. Posseir el títol de Graduat Escolar, Formació Professional de primer grau o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, cal tindre la credencial que acredite la seua homologació.
    2.1.4 Acreditació dels coneixements dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I.
    En el cas del castellà, cal estar en possessió d’algun dels documents relacionats en l’Annex IV o superar la prova específica que es realitzarà als aspirants que no posseïsquen nacionalitat espanyola, i anirà destinada a comprovar que posseeixen un nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita en aquesta llengua. El contingut de la prova d’acreditació de coneixements de castellà, seguint l’annex III del Reial decret 826/1998, de 20 de juliol, pel qual s’estableixen diplomes acreditatius del coneixement d’espanyol com a llengua estrangera (BOE núm. 181, de 29 de juliol), contindrà una part oral i una escrita.
    En el cas del valencià, cal acreditar coneixements de valencià de nivell mitjà amb algun dels documents relacionats en l’Annex IV o superar la prova específica corresponent. Aquesta prova seguirà el programa d’aquest nivell establert per la Universitat Jaume I (http://sic.uji.es/serveis/slt/cursos/sltf113.html). D’acord amb el contingut d’aquest programa, s’elaborarà la prova corresponent, que contindrà una part oral i una part escrita.
    La realització d’ambdues proves correspon al Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I.
    2.1.5 No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les corresponents funcions.
    2.1.6 No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per al desenvolupament de les seues funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l’espanyola hauran d’acreditar, igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l’accés a la funció pública.
    2.2. Els requisits enumerats en la base 2. 1., excepte l’acreditació dels coneixements dels idiomes oficials, es tindran el dia de la finalització del termini de presentació de sol•licituds, i hauran de mantenir-se fins al moment de la presa de possessió com a funcionari/a de carrera.
    2.3. Si en qualsevol moment posterior a l’aprovació de la llista d’admesos/exclosos, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s’advertira inexactitud o falsedat en les sol•licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte insubsanable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.
  3. Sol•licituds
    3.1. Les persones interessades en prendre part en aquestes proves selectives hauran de cursar el model oficial de la sol•licitud que s’adjunta en l’annex III, que es dirigirà al rector de la Universitat Jaume I, i que es presentarà al Registre de la Universitat, sense perjuí d’allò que disposa l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini començarà a partir del dia següent al de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana o en el Butlletí Oficial de l’Estat i finalitzarà transcorreguts vint dies naturals des de l’última publicació.
    Així mateix hauran d’ indicar en l’apartat «Dades de la convocatòria» de la sol•licitud: codi.
    Les instàncies presentades a les oficines de correus hauran de complir amb el procediment establert en l’article 205.3 del Reglament dels serveis de correus: les instàncies es presentaran en sobre obert per tal que l’empleat/ada estampe el segell de dates en la part superior esquerra d’aquestes, i hi haurà de figurar amb claredat el nom de l’oficina i la data.
    3.2. Aquelles persones aspirants que patisquen alguna minusvalidesa i que necessiten possibles adaptacions de temps o mitjans per a la realització d’algun dels exercicis, hauran d’expressar-ho en la seua sol•licitud a l’apartat, “Dades de la convocatòria: Adaptació i motiu de la discapacitat”, indicant l’adaptació concreta que requerisquen.
    Per a això hauran de presentar, junt amb la sol•licitud, el certificat del grau de discapacitat efectuada per l’òrgan administratiu competent.
    3.3. A la sol•licitud s’afegirà la següent documentació:
    a) Una fotocòpia del document nacional d’identitat; si es tracta de document nacional d’identitat amb format antic, és necessària també una fotocòpia de la targeta d’identificació fiscal.
    b) Una fotocòpia del document que acredite els coneixements dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I, establerts a la base 2.1.6 d’aquesta convocatòria.
    c) Resguard original de l’ingrés dels drets d’examen.
    Les persones aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar hauran de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.
    3.4. Les sol•licituds seran facilitades gratuïtament a la Consergeria de l’edifici de Rectorat i Serveis Centrals, Campus del Riu Sec, de la Universitat Jaume I. Aquest model de sol•licitud també es podrà obtenir des de la següent adreça d’Internet: < http://www.uji.es/serveis/rec-hum/docs/>
    3.5. Els drets d’examen seran de 8,42 euros i s’ingressaran en el compte corrent núm. 3104549646 -«Universitat Jaume I de Castelló. Drets examen»- en Bancaixa, entitat 2077, sucursal 0580 del carrer de Cavallers, 2, es farà constar en l’ingrés «Proves selectives per a l’ingrés en l’escala auxiliar bàsica d’esports de la Universitat Jaume I».
    La falta de justificació de l’abonament dels drets d’examen determinarà l’exclusió de la persona aspirant.
    En cap cas només la presentació i el pagament dels drets d’examen suposarà substitució del tràmit de presentació, en temps i forma, de l’imprès de sol•licitud d’acord amb el que disposen aquestes bases.
    3.6 De conformitat amb el que estableix l’article 33 bis de la Llei 12/1997, de 23 de desembre, de taxes de la Generalitat Valenciana, redactat conformement amb la Llei 12/2004, de 27 de desembre, estan exempts del pagament de la taxa establida en el paràgraf anterior els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33%. Aquests aspirants han de presentar una certificació de la Conselleria de Benestar Social o d’òrgans competents d’altres administracions públiques que acredite que tenen una discapacitat igual o superior al 33%. També estan exempts del pagament de la taxa els membres de famílies nombroses de categoria especial. Així mateix, gaudeixen d’una bonificació del 50% de la quota els membres de famílies nombroses de categoria general. El concepte i la categoria de família nombrosa ve previst en els articles 2 i 4, respectivament, de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE de 19 de novembre de 2003).
    3.7. Estaran exemptes del pagament les persones que figuren com a demandants d’ocupació durant el termini, d’almenys un mes, anterior a la data de la convocatòria. Per a gaudir de l’exempció serà requisit que no hagueren rebutjat, en el termini que es tracte, oferta d’ocupació adequada ni s’hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. El certificat relatiu a la condició de demandant d’ocupació, amb els requisits previstos en la Llei, se sol•licitarà en la corresponent oficina de l’Institut Nacional d’Ocupació. Quant a l’acreditació de les rendes, s’acreditarà amb una declaració escrita del sol•licitant. Ambdós documents hauran d’ajuntar-se inexcusablement a la sol•licitud de participació en aquestes proves selectives (article 17 de la Llei 50/1998).
    3.8. Els errors de fet que pogueren advertir-se podran esmenar-se, en qualsevol moment, d’ofici o a petició dels interessats.
  4. Admissió de persones aspirants
    4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol•licituds, es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la resolució que declare aprovades les llistes provisionals de persones admeses i excloses, indicant en aquest últim cas la causa d’exclusió, aquestes persones se’ls concedirà un termini de deu dies hàbils perquè puguen formular reclamacions o esmenar els defectes que hagen motivat l’exclusió.
    En qualsevol cas, amb l’objecte d’evitar errors i per a possibilitar la seua esmena en temps i forma, les persones aspirants comprovaran fefaentment no sols que no figuren en la relació d’excloses, sinó que, a més a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació de persones admeses.
    Les persones que dins del termini assenyalat no esmenen l’exclusió o no al•leguen l’omissió seran definitivament excloses de la participació de les proves.
    Conclòs el termini de reclamacions i esmenes i resoltes les mateixes, les llistes de persones admeses i excloses s’elevaran a definitives mitjançant resolució que es publicarà igualment en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L’esmentada publicació servirà de notificació a efectes d’impugnacions i recursos. En la mateixa resolució s’indicarà la data, lloc i hora de començament del primer exercici, que tindrà lloc en un termini no inferior a un mes.
    Serà causa d’exclusió, a més de les assenyalades en altres apartats d’aquestes bases, l’omissió de la firma en la sol•licitud.
    4.2. Les quantitats ingressades en concepte de drets d’examen només seran reintegrades, prèvia petició de l’interessat, a aquells aspirants que no foren admesos a les proves selectives per falta d’algun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria. En aquesta petició les persones interessades indicaran les dades bancàries necessàries per a realitzar el reintegrament.
  5. Sistema de selecció. Oposició
    5.1. L’oposició estarà formada pels següents exercicis:
    Primer exercici. Obligatori i eliminatori
    Consistirà en la resolució, per escrit, d’un qüestionari tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una podrà ser considerada correcta, sobre el temari que figura en l’annex I de la present convocatòria, tant del programa comú com de l’específic. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta. Es proposaran, com a màxim, 100 preguntes, de les quals correspondran entre un 10% i un 25% al programa comú.
    La duració màxima d’aquest exercici serà de noranta minuts. Aquest exercici es puntuarà de 0 a 10 punts, sent necessari obtenir un mínim de 5 punts per a superar-lo.
    Segon exercici. Obligatori i eliminatori
    Consistirà en la resolució de dos supòsits pràctics, d’entre tres proposats pel tribunal, relacionats amb els temes específics que figuren en l’annex I. El temps màxim per a la realització d’aquest exercici serà de dues hores. Cada supòsit es puntuarà de 0 a 5 punts, s’eliminaran aquells opositors que no obtinguen un mínim de 2,5 punts en cadascun dels supòsits pràctics.
    La puntuació total de l’exercici vindrà integrada per la suma de la puntuació de cada un dels supòsits pràctics.
    Tercer exercici. Obligatori i eliminatori
    Consistirà en la realització d’una prova pràctica relacionada amb l’escala corresponent.
    El temps màxim per a la realització d’aquest exercici serà de dues hores. Aquest exercici se puntuarà de 0 a 10 punts, sent necessari obtindre un mínim de 5 punts per a superar-ho.
    5.2. Finalitzada l’oposició, es procedirà a obtenir la llista de persones aspirants seleccionades i el seu ordre de puntuació amb totes aquelles que hagen superat l’oposició. Aquesta relació començarà amb la persona aspirant que obtinga la puntuació més alta i finalitzarà quan el nombre de persones incloses en la mateixa coincidisca amb el nombre de llocs convocats. En cas d’empat l’ordre s’establirà d’acord amb els següents criteris:
  6. Major puntuació en el segon exercici.
  7. Major puntuació en el tercer exercici.
  8. Major puntuació en el primer exercici.
    5.3. Aquest procés selectiu se celebrarà a les dependències de la Universitat Jaume I.
    5.4 Cas de realitzar-se l’exercici en diverses sessions, l’ordre d’intervenció dels aspirants començarà per la lletra “T” i se seguirà l’ordre alfabètic de cognoms d’acord amb la Resolució de 4 d’abril de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques (DOGV número 5237, de 10 d’abril de 2006).
    5.5. En cada exercici, les persones aspirants acreditaran la seua personalitat exclusivament mitjançant la presentació del document nacional d’identitat, del passaport o del permís de conduir.
    L’incompliment d’aquest requisit per algun aspirant determinarà l’exclusió d’aquest de la celebració de les proves.
    En cap cas seran vàlides les còpies o fotocòpies compulsades d’aquests documents.
    Els aspirants quedaran decaiguts en el seu dret quan es presenten als llocs de celebració quan ja s’hagen iniciat les proves o per la inassistència a les mateixes, encara que siga per causes justificades.
    En tractar-se de proves orals o unes altres de caràcter individual i successiu, el tribunal podrà apreciar les causes al•legades i admetre la persona aspirant, sempre que les proves no hagen finalitzat i l’ admissió no menyscabe el principi d’igualtat amb la resta del personal.
    5.6. Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords del tribunal de selecció i els resultats de cada un dels exercicis es publicaran al tauler d’anuncis del Servei de Recursos Humans, que es troba a la segona planta de l’Edifici Rectorat i Serveis centrals, Campus del Riu Sec de la Universitat Jaume I, i en la següent adreça d’Internet: http://www.uji.es/CA/serveis/rec-hum/

  9. Tribunal de selecció
    6.1. El tribunal de selecció d’aquestes proves és el que figura com a annex II d’aquesta convocatòria. El nom de les persones que l’integraran es farà públic en la mateixa resolució en la qual es publiquen les llistes definitives d’admesos i exclosos.
    6.2. Els membres del tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a la presidència del mateix, quan concórreguen en ells circumstàncies de les previstes en l’article 28. 2 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del Procediment administratiu comú, o si hagueren realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d’aquesta convocatòria. La presidència podrà sol•licitar dels membres del tribunal declaració expressa de no trobar-se sotmesos en les circumstàncies previstes en l’article 28.2 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
    Així mateix, els aspirants podran recusar als membres del tribunal quan concórreguen les circumstàncies previstes en la present base.
    6.3. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, l’autoritat convocadora publicarà al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la resolució per la qual es nomenen els nous membres del tribunal que substituiran als que hagen perdut la seua condició per alguna de les causes previstes en la base 6.2.
    6.4. Prèvia convocatòria de la presidència es constituirà el tribunal, amb l’assistència de les persones que ocupen la presidència i la secretaria i la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.
    En l’esmentada sessió, el tribunal acordarà totes les decisions que corresponguen en ordre al correcte desenvolupament de les proves selectives.
    6.5. A partir de la seua constitució, el tribunal, per a actuar amb validesa, requerirà la presència de la presidència i de la secretaria o, si és procedent, dels qui els substituïsquen i de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.
    6.6. Al llarg del procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l’aplicació d’aquestes normes, així com el que caldrà fer en els casos no previstos.
    El procediment d’actuació del tribunal s’ajustarà en tot moment a allò que s’ha disposat en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
    6.7. El tribunal de selecció podrà adoptar les mesures precises en aquells casos en què resulte necessari, de forma que els aspirants amb minusvalideses gaudisquen de semblants condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels participants. En aquest sentit podran establir-se, per a les persones amb minusvalideses que ho sol•liciten en la forma prevista en la base 3.2, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització.
    6.8. A efectes de comunicacions i la resta d’incidències, el tribunal tindrà la seua seu en el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I, Edifici del Rectorat i Serveis centrals, Campus del Riu Sec. El tribunal disposarà que s’atenguen quantes qüestions siguen plantejades en relació amb aquest procés selectiu.
    6.9. Els membres del tribunal que actuen en aquestes proves percebran les gratificacions extraordinàries per assistències que s’especifiquen en la Normativa sobre indemnitzacions per comissions de servei i gratificacions per assistències a la Universitat Jaume I (aprovada pel Consell de Govern el 9 de febrer de 2004).
    6.10. En cap cas el tribunal podrà aprovar ni declarar que ha superat el procés selectiu un nombre superior d’aspirants que el de places convocades. Qualsevol proposta d’aprovats que contravinga allò establit serà nul•la de ple dret.
  10. Llistes d’aprovats, presentació de documents i nomenament de funcionaris
    7.1. En acabar el procés selectiu, es farà pública als llocs assenyalats en la base 5.6 la relació de les persones aspirants que hagen superat el procés selectiu, per ordre de puntuació definitiva, amb indicació en tot cas, del número del document nacional d’identitat.
    7.2. El president del tribunal elevarà al rector l’acord amb les persones seleccionades, per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
    7.3. En el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l’endemà d’aquell en què es publique en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la resolució amb les persones seleccionades, aquestes hauran de presentar al Registre una instància dirigida al Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I amb els següents documents:
    a) Certificat de naixement expedit pel Registre Civil corresponent o fotocòpia del DNI o del passaport en el cas dels nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d’aquells Estats a què siga d’aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores.
    b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria.
    c) Declaració de no haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat o inhabilitada penalment per a l’exercici de les funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l’espanyola hauran, a més a més, d’efectuar la declaració de no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l’accés a la funció pública.
    d) Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física necessària per a l’acompliment de les funcions del lloc de treball ofert.
    e) Els aspirants discapacitats, hauran de presentar un certificat de la Conselleria de Treball i Afers Socials o òrgans competents d’altres Administracions Públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33%, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.
    7.4. Els qui dins del termini fixat, i excepte els casos de força major, no presenten la documentació o de l’examen de la mateixa es deduïsca que manquen d’algun dels requisits assenyalats en la base 2, no podran ser nomenats funcionaris de carrera i quedaran anul•lades les seues actuacions, sense perjuí de la responsabilitat en què hagen incorregut per falsedat en la sol•licitud inicial.
    7.5. Conclòs el procés selectiu i verificada la documentació presentada, qui ho hagués superat serà nomenat/da funcionari/a de carrera mitjançant resolució que es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb especificació del destí adjudicat.
    7.6. Els aspirants que hagen superat algun exercici d’aquestes proves selectives, segons l’ordre de prioritat que s’obtinga per la puntuació aconseguida i amb preferència de què hagen aprovat major nombre d’exercicis, conformaran una borsa de treball per a futures contractacions temporals en llocs de treball de l’escala objecte d’aquesta convocatòria.

  11. Norma final
    Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a partir del dia següent al de la seua publicació.
    No obstant l’anterior, les persones interessades podran interposar un recurs de reposició davant del rector en el termini d’un mes des de l’endemà al de la seua publicació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu mencionat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d’acord amb els articles 116 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
    Contra els acords del tribunal de selecció es podrà interposar recurs d’alçada davant del rector en el termini d’un mes des de l’endemà al de la seua publicació o notificació, d’acord amb els articles 107 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

El rector,

Francisco Toledo Lobo

Castelló de la Plana, 17 de juliol de 2006

ANNEX I
PROGRAMA

TEMARI COMÚ

  1. La Constitució espanyola de 1978: estructura. Drets i deures fonamentals: dels espanyols i estrangers, drets i llibertats, de les garanties de les llibertats i drets fonamentals.
    Les Corts Generals: les Cambres i elaboració de lleis.
    El Govern: relacions entre el Govern i les Corts Generals.
    El Tribunal Constitucional. La reforma de la Constitució.
  2. L’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana: la seua estructura. Les Corts Valencianes. El president de la Generalitat Valenciana. El Govern valencià.
  3. La Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats.
  4. Els Estatuts de la Universitat Jaume I.
  5. El personal inclòs en l’àmbit d’aplicació de la Llei de funció pública valenciana. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari. Situacions administratives dels funcionaris. Drets, deures.
  6. La Llei de Prevenció de Riscos Laborals: drets i obligacions, consulta i participació dels treballadors.

TEMARI ESPECÍFIC

  1. Gestió d’activitats esportives. Inscripcions a activitats, competicions i activitats de formació esportiva del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I.
  2. Gestió i desenvolupament d’activitats de formació esportiva.
  3. Gestió de competicions esportives internes de la Universitat Jaume I.
  4. Gestió de competicions externes de la Universitat Jaume I.
  5. Petició i control d’instal•lacions esportives per i per a la comunitat universitària.
  6. Control, actualització i optimització del material del Servei d’Esports.
  7. Programa d’esportistes d’elit o alt nivell de la Universitat Jaume I. El pla d’ajudes a l’esportista universitari a la Universitat Jaume I.
  8. Les instal•lacions esportives de la Universitat Jaume I. Optimització de les instal•lacions esportives de la Universitat Jaume I.
  9. Estructura i organització del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I.
  10. Les normes d’aplicació a la gestió del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I.
  11. Gestió econòmica del Servei d’Esports. Control del ingressos. Contractació de serveis i suministre de material. Avaluació de proveïdors.
  12. La qualitat en el Servei d’Esports. Element de mesura i control de qualitat. La carta del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I: Compromisos, comunicació i indicadors de qualitat.

ANNEX II

Tribunal de selecció

Tribunal titular:

President: el rector o persona en qui delegue.

Vocals:

3 en representació de la Universitat Jaume I.

1 proposat per les centrals sindicals amb representació en la Junta de Personal del PAS.

Secretari: el cap del Servei de Recursos Humans, que actuarà com a secretari amb veu però sense vot, o persona en qui delegue.

Tribunal suplent: la mateixa estructura

Dades personals
Nom i cognoms: DNI:
Adreça: Localitat: .
Codi postal: Telèfon:
Dades de la convocatòria
Codi: Data del BOE/DOGV: Escala:
Grup: Sector:
Accés: 0 Lliure 0 Promoció interna 0 Persones discapacitades
Adaptació i motiu de la discapacitat:
Altres dades específiques de la convocatòria:

Títols acadèmics oficials
Títol exigit en la convocatòria Centre d’expedició

Altres títols oficials Centres d’expedició

SOL•LICITE ser admès/a a les proves selectives a què es refereix aquesta sol•licitud, i DECLARE que són certes les dades que hi consten i que reunisc les condicions exigides per a l’ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria. Així mateix em compromet a provar documentalment totes les dades de la sol•licitud.

(Firma)
Castelló de la Plana, …………. d ……………………………………………………. de 200……….
JUSTIFICACIÓ DE L’INGRÉS DELS DRETS DE PARTICIPACIÓ EN LA PROVA SELECTIVA
Liquidació La persona interessada ha fet el pagament en el c/c 3104549646 de Bancaixa
Drets d’examen:
Despeses de transferència: Aquest imprès no és vàlid sense el segell de l’entitat bancària.
Total:

ANNEX IV

  1. Acreditació coneixements del castellà
    a. Titulació universitària expedida per una universitat espanyola.
    b. Títol de Batxillerat (BUP) o Batxillerat (LOGSE) expedit per l’Estat Espanyol.
    c. Títol de Tècnic especialista (FP2) expedit per l’Estat Espanyol.
    d. Títol de Graduat Escolar expedit a l’Estat Espanyol.
    e. Diploma Superior d’Espanyol com a Llengua Estrangera o Certificat d’Aptitud en Espanyol per a Estrangers expedit per les escoles oficials d’idiomes.
    f. Graduat escolar.

  2. Acreditació coneixements del nivell mitjà de valencià
    a. Certificat nivell mitjà de coneixements de valencià expedit per la Universitat Jaume I o equivalent segons l’acord publicat a la següent adreça electrònica http://www.uji.es/serveis/slt/cursos/taula.html
    b. Acreditació d’haver cursat i aprovat Valencià en tots els cursos de Batxillerat Unificat i Polivalent.
    c. Acreditació d’haver cursat i aprovat Valencià en tots els cursos de Formació Professional.
    d. Acreditació d’haver cursat i aprovat Valencià en tots els cursos de Batxillerat.
    e. Certificat d’haver superat la prova de Valencià nivell mitjà en altres convocatòries per a la provisió de llocs de treball de la Universitat Jaume I.