Els resultats definitius de les eleccions sindicals que es van celebrar dijous 30 de novembre han estat els següents:

CCOO 16 delegats/des
UGT 12 delegats/des
CSIF 8 delegats/des
STEPV 7 delegats/des

Des de CCOO considerem que es tracta d’un bon resultat per al PDI de l’UJI perquè dóna de nou la majoria als dos sindicats – CCOO i UGT – que, de forma sostinguda i tenaç han estat fent treball sindical durant els darrers quatre anys. CCOO i UGT hem resultat majoritaris en tots els òrgans de representació sindical de l’UJI i en conseqüència a la Mesa Negociadora, òrgan que centralitza i unifica en les universitats la negociació sindical amb els equips de govern.

Vots a la Mesa Negociadora de l’UJI:
CCOO 3
UGT 2
CSIF 2
STEPV 1

D’altra banda, en el nou període sindical que entrem avui, la temàtica central serà la negociació de les condicions de treball del cada vegada més nombrós personal laboral de les universitats valencianes. En aquest sentit, els resultats obtinguts per CCOO en aquest col•lectiu de PDI i PAS laboral, han estat també molt favorables al nostre sindicat:

CCOO 8
UGT 4
CSIF 3
STEPV 2

Com ho ha estat també a la resta d’universitats valencianes, fet que ens deixa en molt bones condicions per a fer front a la negociació col•lectiva.
A aquesta tasca ens aplicarem intensament des d’aquest moment.

Moltes gràcies una vegada més per la vostra confiança i el suport del vostre vot.

CCOO de l’UJI