Us adjuntem els esborranys de les diferents resolucions que hem rebut des de RRHH.

• Resolució de 16 de febrer de 2007, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d’una borsa de treball oficials de comunicació i publicacions (perfil so) de la Universitat Jaume I.

• Resolució de 16 de febrer de 2007, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d’una borsa de treball oficials de comunicació i publicacions (perfil fotografia) de la Universitat Jaume I.

• Resolució de 16 de febrer de 2007, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoquen proves selectives per a la constitució d’una borsa de treball oficials de comunicació i publicacions (perfil video) de la Universitat Jaume I.