ACTA DE LA MESA NEGOCIADORA DE LA UNIVERSITAT JAUME I

Acta núm.3/2007
Data: 30 de març de 2007
Lloc: Sala de Reunions RR0322SR de l’edifici del rectorat i serveis centrals.
Horari: de les 12.15 a les 14.30.

Assistents:

Representants de l’administració de la Universitat:

Vicente Cervera Mateu. President
Francisco Marco Viciano

Representants de la part social:

Josep Manuel Quixal San Abdón (CCOO)
Manuel Orenga Suliano (CCOO)
José Luis Gordo Garcia-Madrid (UGT)
Manuel Nebot Granell (STEPV-Iv)
Jose V Iglesias Ortega (STEPV-Iv)

Assessors de la part social

Trinidad Conde Castellano (CCOO)
Mª José Senent Galmes (CCOO)
Mª Jesús Tirado Roldán (UGT)

Secretari:

Vicente M. Sales Pascual

Excusen l’assistència
Joan Serafí Bernat Martí.
Francisco Lopez Benet.
Antonio Montañana Riera

Ordre del dia

1r.-Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior
2n.-Proposta de modificació del Pacte de les Condicions de treball del PAS.
3r.-Torn obert de paraules.

Desenvolupament de l’ordre del dia

1r.-Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior.

El President de la Mesa pregunta als presents, si hi ha observacions a l’acta, responen que no. Posada a votació, s’aprova per unanimitat.

2n.-Proposta de modificació del Pacte de les Condicions de treball del PAS.

El President de la Mesa, presenta el document i obre un torn per què les centrals Sindicals presenten les seues al•legacions o propostes al document presentat.

La representació de l’STEPV-Iv, manifesta que l’inici de l’art 4, hi hauria que modificar-lo, han d’estar presents tots els sindicats presents en la comissió paritària d’interpretació del pacte, l’hagen signat o no i proposen la següent redacció: Estarà formada per un representant de cada un dels sindicats presents en la Mesa negociadora.

Totes les representacions sindicals proposen incloure en el permís de setmana Santa i Nadal el següent: En el cas de reincorporació de personal provinent d’excedència per cura de fill o d’atendre la cura d’un familiar fins el segon grau de consanguinitat o afinitat, li correspondrà el permís sencer, independentment del temps treballat l’any anterior.

Les representacions sindicals també manifesten que no estan d’acord amb la redacció de l’art 7.3. i en altres mes, pel que proposen deixar sobre la Mesa el document i presentaran propostes que faran arribar.

3r.-Torn obert de paraules.

La representació d’UGT manifesta que, hi haurioa que establir un calendari per tractar el tema dels laboratoris. També hi hauria que parlar de la plaça de Luisa Llorens.

La representació de l’STEPV-Iv, manifesta que en la baremació del mèrits dels caps de Negociat, als administratius de departament, hi hauria que vincular-los amb els centres.

Sent les 14.30 hores, i sense més assumptes per tractar es dona per conclosa la sessió i l’ordre del dia de la present convocatòria.

El secretari

Vist i plau