L’ESCOLA DE LA II REPÚBLICA

Podeu visitar l’exposició amb els i les vostres alumnes o vindre als actes que l’acompanyen:

• 1 d’abril 2009, 18 hores:
  • Inauguració a càrrec de Juan Jorganes, president de la Fundación de Investigaciones Educativas y Sindicales (FIES). Amb la presència de Miguel Angel Vera, secretari general de la Federació d’Ensenyament de CCOO del PV
  •  15 d’abril 2009, 10.30 hores:
                    • Acte conmemoratiu de la II República: En reconeixement de la tasca educativa dels i de les mestres.
                    • Amb la presència de Paco Molina, secretari general de CCOO-PV i Encarna Barragan, secretària general CCOO-Intercomarcal Comarques del Nord del País Valencià.
  •  22 d’abril 2009, 18 hores:
  • L’Institut Obrer de València: Escola i Cultura per a tots i totes.
  • A càrrec de Cristina Escrivà Moscardó. Amb la     presència de Xelo Valls, secretària general    d’Ensenyament de CCOO Comarques del Nord  PV