En l’última Comissió de Formació del PAS de l’UJI, que va tenir lloc el passat 14 de maig de 2009, la Unitat Tècnica de Formació del PAS la qual depen del Servei de Recursos Humans, va lliurar als membres de la Comissió de Formació, entre d’altres a aquest sindicat, la PROPOSTA que ha fet l’empresa de MODIFICACIÓ DEL BAREM DE CONCURSOS DE MÈRITS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE TREBALL DEL PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS DE LA UNIVERSITAT JAUME I.

El document que varem enviar a la nostra afiliació per tal de que fora conegut no és de cap manera un document ni confegit ni aprovat per Comissions Obreres. No és més, tal i com us vam  avançar per via correu electrònic, unes mesures que en una pròxima Mesa Negociadora conformarà un punt de l’ordre del dia per al seu debat i si cal, la seva aprovació.

Si teniu  observacions que fer o propostes de millora sobre el document, feu-nos-les arribar per tal que siguen discutides en Mesa.

Us tornem a enganxar el document. A peu de pàgina observareu que pertany a la Unitat Tècnica de Formació de R.H.