Companyes,

Companys,

Per tal de fer valdre la lliure expressió, la Secció Sindical de CCOO de l’UJI, ha encetat en aquesta pàgina web un fòrum adreçat a tota la comunitat universitària perquè intercanviem opinions i informació sobre aquelles qüestions que ens interessen i afecten.

El que compta és l’argumentació i la cerca de punts en comú per aconseguir acords. Esperem que les persones que usem aquesta eina ens comportem civilitzadament i amb esperit de col·laboració ja que tots els punts de vista son respectables.

D’altra banda una de les novetats que introduïm és que, a part del fòrum de debat, també es podran deixar comentaris en les diferents notícies que es publiquen fent clic en "Afegeix un comentari nou". Per usar aquesta opció és necessari registrar-se.

Trobareu l’enllaç del fòrum al menú de la part superior de la pàgina, a la columna de l’esquerra. Per a participar en els debats (enviar missatges), cal registrar-se en el web seguint l’enllaç "Crea un compte nou" a la columna de l’esquerra. Quan creeu un compte podreu triar el nom d’usuari o usuària i la contrasenya que vulgueu, però haureu de donar necessàriament una adreça de correu de l’UJI que us identifique.

Finalment, us demanem que no utilitzeu el fòrum per posar-hi enllaços externs propagandístics, comercials o de caire personal.

Molt cordialment,