Per indicació del president de la Mesa Negociadora ens comuniquen que el dijous 19 de novembre a les 11 hores, a la Sala de Juntes de l’edifici del Rectorat, tindrà lloc la sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació si escau de les actes nº 5 i la nº 7 (s’adjunten).

2. Informe de la Mesa a la proposta de promocions i transformacions de places de professorat de la convocatòria del 4t trimestre de l’any 2009 i de la modificació de la RLT de PDI (s’adjunta taula).

3. Criteris per al reconeixement econòmic de l’aplicació del conveni a signar amb la CNEAI per l’avaluació de l’activitat investigadora per al PDI contractat laboral per temps indefinit (s’adjunta proposta conveni).

4. Proposta Pla de Formació del PAS de la UJI per al període 2010-2012 (s’adjunta).

5. Proposta de modificació del barem de concursos per a la provisió de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat Jaume I (s’adjunta).

6. Pròrroga per a l’any 2009 del document denominat “Línies bàsiques per a l’elaboració d’una proposta de complement de productivitat del PAS en la Universitat Jaume I”

7. Proposta de regulació de la permuta per al PAS (s’adjunta proposta).

8. Proposta d’adscripció temporal de llocs de treball del PAS a unitats distintes.

9. Torn obert de paraules.

Vicente Cervera Mateu.

Castelló a 16 de novembre de 2009