Per indicació del president de la Mesa Negociadora ens comuniquen que el divendres, 19 de febrer,  i el dilluns, 22 de febrer, tindrà lloc la sessió de la Mesa Negociadora amb el següent ordre del dia:

Primera. Divendres 19 de febrer de 2010, a les 12.00 hores, a la sala de Juntes de l’edifici del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació si escau de l’ acta de la sessió anterior, que correspon a la nº 1/10 (s’adjunte).
2.  Estudi de les convocatòries de promocions i transformacions de places de professorat contemplades en el Document de Carrera Docent
3. Dedicacions docents i obligacions d’assistència a l’estudiantat de les figures de personal docent i Investigador. Document 4 del Document d’organització del curs 2010/2011.

Segona. Dilluns 22 de febrer de 2010, a les 12.00, a la sala de reunions 322 de l’edifici del rectorat.

4. Proposta de Calendari Laboral per 2010.*
5. Proposta de modificació del barem de concursos per a la provisió de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat Jaume I.*
6. Torn obert de paraules.

* Els documents per la sessió del dilluns 22, es remetran el mes aviat possible.

Vicente Cervera Mateu.