Per indicació del president de la Mesa Negociadora ens comuniquen que el divendres, 19 de novembre, a les 9.30 hores, a la Sala de Juntes del Rectorat, tindrà lloc la sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (s’adjunta) </meta>
</meta>

2. Informe de la Mesa a la proposta de promocions i transformacions de places de professorat de la convocatòria del 4t trimestre de l’any 2010 i de la modificació de la RLT del PDI.( s’enviarà la proposta el més aviat possible).

3. Proposta de normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló (s’adjunta)

4. Proposta de normativa per a l’aplicació de gratificacions per serveis extraordinaris al personal d’administració i serveis de la Universitat Jaume I (s’adjunta).

5.Torn obert de paraules