La FE de CCOO PV ofereix als treballadors i a les treballadores relacionats amb el sector docent i que tinguen la condició d’empleats públics els cursos a distància següents que es financen a través del IV Acord de formació contínua per a les administracions públiques.

OFERTA DE CURSOS DE TELEFORMACIÓ per a 2011 en el sector públic. Polsa sobre l’enllaç següent:

Revista TE 317 CCOO PV TELEFORMACIÓN 2010 [868 KB]

REQUISITS:

1.- Ser treballador de l’Administració pública i estar en actiu durant qualsevol període de l’any 2011. Aquest requisit es justificarà presentant la fotocòpia de la capçalera de la nòmina on consten TOTES les dades referents al treballador o a la treballadora i el seu lloc de treball.

2.- Fotocòpia del DNI

MOLT IMPORTANT . Aquesta documentació sols s’enviarà quan la persona sol·licitant haja sigut seleccionada, cosa que es comunicarà per correu electrònic (s’utilitzarà allò que figure en el formulari d’inscripció).

En tractar-se d’un curs de formació EN LÍNIA és un requisit indispensable que la persona que s’inscriga dispose d’un ordinador amb connexió a Internet i una adreça de correu electrònic operativa.
Per als alumnes seleccionats per a cursos de la UNED, a més de la documentació anterior, s’haurà d’aportar la documentació específica que sol·licita aquesta entitat.

PREINSCRIPCIÓ : La preinscripció es realitzarà a través d’Internet punxant en l’adreça que figura a continuació:

PREINSCRIPCIÓ TELEFORMACIÓ 2011

Solament es podran realitzar 5 preinscripcions per sol.licitant

SELECCIÓ:

Al PV, i a la resta dels territoris, tenim assignat un nombre limitat de places.

Es realitzarà una selecció, per sorteig, per a les places assignades al PV.

Si altres territoris no cobreixen el contingent assignat podria ampliar-se el nombre de places assignades al PV, en aquest cas s’ampliarà el nombre de seleccionats. Quan comuniquem a les persones preinscrites que han sigut seleccionades, aleshores i sols aleshores HAURAN d’aportar la documentació sol·licitada, en el termini que se’ls comunique. Si aquesta documentació no obra en el nostre poder en els terminis assignats es desestimarà la sol·licitud.* És important que es preste especial atenció als terminis d’inscripció i de lliurament de documentació.

SOL·LICITUTS DESESTIMADES : Es desestimaran aquelles que no aporten la documentació sol·licitada dins del termini. I les que no hagen completat alguns dels cursos d’aquesta modalitat en anys anteriors o s’hagen donat de baixa sense motiu justificat.

PER A MÉS INFORMACIÓ TENS A LA TEUA DISPOSICIÓ LA R EVISTA TE 317 DE NOVEMBRE 2010 [868 KB]

AVÍS IMPORTANT :

Les persones sol·licitants dels cursos de Formació Contínua per a Empleats Públics acollits a l’IV AFCAP, es comprometen a lliurar la documentació justificativa de la seua condició d’empleat públic i altra documentació que se’ls puga sol·licitar en el termini que se’ls indica per part de la FE de CCOO PV i la FE de CCOO. En cas de no fer-lo, els alumnes podran ser donats de baixa en els cursos que puguen estar participant i se’ls podrà exigir el reintegrament dels costos del curs en qüestió

.

FOREM / SERVEI DE FORMACIÓ PERMANENT