Resum de la reunió Nº 50 del Comitè de Seguretat i Salut.

Es procedeix a la renovació de la part social del Comitè.

2 representants de CCOO.

1 representant per a cadascuna de les restants seccions sindicals.

Des de CCOO s’insta a regularitzar la situació d’aquest comitè, que romania inscrit sense canvis des de l’any 2003.

S’aprova l’acta de la sessió anterior per assentiment.

En l’informe del President:

S’informa de l’engegada de diverses iniciatives per la solucionar els problemes de climatització al Campus. Si funcionen s’implantaran progressivament.

S’informa de la compra de desfibril·ladors per a les instal·lacions esportives.

S’informa de la instal·lació d’elements reflectors en les portes d’accés al Campus per evitar accidents.

S’adjunta un informe sol·licitat a INVASAT que aclareixi la responsabilitat en cas d’accident durant pràctiques i altres activitats en les instal·lacions de la UJI.

En l’informe dels Tècnics:

Rafael Vilar informa de :

Ell mateix es responsabilitzarà del control dels desfibril·ladors en les instal·lacions esportives. I que el manteniment dels equips, que és mínim, correspon als treballadors/as d’aquest servei.

Així mateix informa dels controls de legionel·la,seguretat alimentària, control de superfícies en les instal·lacions esportives i sobre el control microbiològic de l’aire, sense que hi hagi incidències destacables en cap dels casos.

Que s’han realitzat els reconeixements mèdics del PAS, s’està amb els de el PDI i es continuarà amb el dels becaris/as.

Es planteja la possibilitat de realitzar una enquesta de satisfacció del Centre Mèdic.

Es revisarà la comoditat del mobiliari d’oficina en concret les cadires que en aquest moment no compleixen la normativa i poden resultar incòmodes fins i tot degenerar en trastorns musculo esquléticos.

Jesús Miralles informa de:

S’avança en la solució per a la inexistent senyalització de la Facultat de Ciències Socials i Humanes.

En aquests moments s’ha acabat amb la instal·lació dels suports a l’edifici de l’aulari i en breu començarà la instal·lació dels suports a l’edifici departamental.

Al marge de la reunió del comitè, la informació obtinguda per CCOO a través del Servei de Comunicacions és que ; Quant a la informació que han de contenir en aquest moment està pendent de la decisió del Vicerector d’Infraestructures).

També s’informa que s’ha acabat l’avaluació de riscos en la Facultat de Ciències Socials i Humanes.

S’ha sol·licitat un informe a l’empresa AGEVAL sobre les escales existents al campus i procedir a un estudi detallat d’alguns casos.

S’habilita una zona per a lactància en el Pavelló d’Esports, a més de l’existent en l’ESTCE.

S’informa de diversos accidents.

Es debat sobre el problema d’higiene generat pels residus en laboratoris de psicobiología. S’està a l’espera de l’elaboració d’un procediment per part de l’empresa de neteja i mentrestant recordar als treballadors/as del servei de neteja que davant qualsevol anomalia, “No toquin la zona afectada”.

Es posposa la reunió per tractar l’últim punt de l’ordre del dia referent a un accident per explosió provocada per un curtcircuit en instal·lacions de la Facultat de Ciències Jurídiques.