PRESIDENTA

MEMBRES DE LA MESA NEGOCIADORA

Convocatòria de reunió

Us convoquem per al dilluns 21 de maig de 2012, a les 9:00, a la Sala de Juntes de l’edifici del rectorat i serveis centrals, ubicada en la tercera planta, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (s’adjunta)

2n.- Proposta de modificació de la RLT del PAS

3r.- Informació sobre l’establiment d’una taxa, als aspirants a les places de professor associat, ajudants i ajudants doctors.

4t.- Aprovació, si escau, de modificacions del Document per a l’organització del curs 2012/13 (s’adjunta)

5è.- Aprovació, si escau, de la proposta de canvi d’adscripció d’àrea de coneixement de professorat funcionari (s’adjunta)

6è.- Aprovació, si escau, de la proposta de promocions i transformacions de places de professorat de la primera convocatòria ordinaria de l’any 2012 i de la modificació de la RLT de PDI (s’adjunta)

7è.- Aprovació, si escau, de la concessió de Venia Docendi per al curs 2012/13 (s’adjunta)

8è.- Aprovació, si escau, de la proposta de contractacions i/o transformacions de PDI ordinarias per atendre les necessitats docents del curs 2012/13 (s’adjunta)

9è.- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accès a cossos de funcionariat docent i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I (s’adjunta)

10è.- Aprovació, si escau, de la proposta de Normativa dels concursos de selecció d’ajudants i de professorat ajudant doctor i associats de la Universitat Jaume I (s’adjunta)

11è.-Torn obert de paraules.

Mª Angeles Fernandez Izquierdo

Castelló a 17 de maig de 2012