Cartell de la convocatòria

MANIFEST

MANIFEST CONJUNT DE CCOO I UGT PER L’ERADICACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

CARTELL PER AL 25N

El proper dimecres 25 de novembre el moviment feminista valencià crida a la ciutadanía a participar en els actes convocats amb motiu el Día internacional per l’eradicació de la violència contra les dones.

CCOO forma part del moviment feminista valencià, a través de les plataformes i coordinadores convocants.

La Plataforma Feminista d’Alacant ha convocat una concentració a les 19.00 hores a la plaça de la Muntanyeta.

La Plataforma d’Igualtat, el co·lectoi de Iaiasflautas i Dones en lluita de Castelló han convocat una manifestació a les 19:00 hores des de la plaça Santa Clara.

La Coordinadora Feminista de València ha convocat una manifestació a les 19.30 hores des del Parterre ‘Contra totes les violències masclistes’.

El Consell per la Igualtat de gènere de Villena ha convocat una concentració a les 20.30 hores en la plaça de Santiago.

Dones veïnals, amb la col·laboració del Consell d’Igualtat d’Elx, ha convocat una concentració a les 19.00 hores en la plaça de Baix. Després de la concentració, el co·lectiu Elx pel dret a decidir ha organitzat una manifestació nocturna amb el lema ‘Dona pren la nit’, convidant a les ilicitanes a acudir amb xiulets, casseroles o instruments musicals, per tal d’enfrontar juntes la por i com a contrapunt a les recomanacions del ministeri de l’Interior per a prevenir agressions sexuals.