Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

Davant les nombroses demandes d’informació sobre les convocatòries de places de professorat per al proper curs, fonamentalment respecte a les de temps complet (ajudanties i ajudanties dr.) que, pel que pareix i a diferència de les altres, encara no han sortit a convocatòria pública, des de CCOO hem demanat al vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat, Francisco López, si hi ha alguna informació oficial al respecte.

El vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat ens ha contestat que estan a l’espera de rebre l’autorització de la Direcció General d’Universitat, Investigació i Ciència per a poder publicar la convocatòria. Que el dia 16 de maig van enviar la sol·licitud d’autorització, amb el corresponent informe de les necessitats docents que justifiquen les places. També han tramés una estimació del cost i s’han ficat en contacte amb la conselleria d’educació en repetides ocasions per tal d’agilitzar l’autorització. Els consta que ja estan pendents de la direcció general de pressupostos i que pensen que no tardaran en poder enviar la convocatòria per a la seua publicació.

Secció Sindical de CCOO a la Universitat Jaume I