Carrera profesonal 04 ccoo

Dies arrere es va presentar en una reunió informativa l’ESBORRANY per a l’adaptació del Decret 186/2014 a l’execució de diverses sentències del TSJCV sobre el dret del personal interí a la carrera professional.

En ell, la Generalitat fa una interpretació literal de la sentència, manifestant en la reunió que no modificarà gens l’esborrany. Segons aquest esborrany s’estableix que solament tindran dret els interins de llarga durada, tenint la condició de personal funcionari interí de llarga durada qui haja ocupat, mitjançant el mateix nomenament, un mateix lloc durant un període mínim de cinc anys.

CCOO, manifesta el seu desacord amb aquesta interpretació tan restrictiva de la sentència, perquè considerem que generarà més greuges i ens veurem abocats a nombrosos contenciosos.

PROJECTE de Decret xx/2017, de xx de xx, del Consell, pel qual es modifica, en ejecució de diverses sentències del TSJCV, el Decret 186/2014, de 7 de novembre, del Consell, que regula el sistema de carrera professional horitzontal i l’avaluació de l’exercici del personal funcionari de carrera de l’Administració de la Generalitat i s’estableix el procediment d’adaptació al nou sistema de carrera professional.

DISPOSICIONES TRANSITORIAS Única. Reconocimiento de la retribución del complemento de carrera administrativa al personal interino de larga duración