Ordre del dia:

1.- Consideracions i informació sobre el pla de teletreball.

2.- El model de votació en les eleccions sindicals del pròxim 1 de desembre.

3.- Concreció del contingut del concurs i del concurs-oposició del segon pla d'estabilització UJI

4.- Modificacions RLT

5.- Altres.

Desenvolupament de la reunió:

1.- Consideracions i informació sobre el pla de teletreball.

L’empresa ens informe que hi ha tres caps d’unitat que han sol·licitat formalment el teletreball pel seu servei, un s’ha denegat, un altre s’ha tornat per que hi ha error que cal esmenar i un altre esta en estudi.

L’empresa ens informe que s’han fet 3 reunions entre gerència i caps de servei per explicar el pla de teletreball (no sabem exactament el que van explicar, però volem remarcar que es va explicar únicament la visió de l’empresa en el desenvolupament del teletreball, si algun cap de servei te algun dubte, estem a la seva disposició)

L’empresa ens informa que s’han fet 2 cursos de gestió del teletreball pels caps d’unitat, per explicar, entre altres coses el funcionament del programari TRELLO, una eina de gestió del treball mitjançant projectes. S’ens informa que està previst una nova edició del curs i es demana una reunió de la comissió de formació per parlar de la formació a la gent que teletreballe.

S’ha constituït formalment la Comissió de Seguiment i Avaluació del Teletreball, una comissió “paritària” entre l’empresa i els sindicats on l’empresa te vot de qualitat. Per CCOO acudirà Jordi Pilar.

2.- El model de votació en les eleccions sindicals del pròxim 1 de desembre.

Tots els sindicats amb l’oposició del CSIF acordem fer les votacions de manera electrònica, per petició de CCOO el dia de les votacions s’habilitarà un espai al hall de Rectorat amb ordinadors perquè qui vullga puge anar a votar a la mesa electoral de la manera més pareguda a fer-ho presencialment.

Hi haurà 3 unitats electorals a votar, Junta de personal del PDI, Junta de personal del PAS y Comitè d’empresa, cada una tindrà un president/a (la persona amb més antiguitat del cens), un o una vocal (la persona més vella del cens) i un secretari/a (la persona més jove del cens).

Les eleccions seran el 1 de desembre.

S’informa que s’acurta el temps de presentació d’instàncies a 10 dies.

Els concursos seran convocats en breu.

Els concursos-oposició tenen que ser convocats avanç de finalitzar l’any, i els examen serà per primavera.

S’acorda que el temps per saturar els punts d’antiguitat serà de 10 anys per a les persones de l’UJI en llocs de treballs adscrits a escales o categories equivalents amb funcions iguals o similars a les de la escala convocada, tant en el concurs com en el concurs/oposició.

4.- Modificacions RLT

En els llocs d’administració general, que adjuntem, s’elimina el requisit de tindre una titulació determinada, ja que va contra el significat de l’administració general. Fer clic ací per descarregar la taula.