Ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Protocol per a la prevenció, detecció i actuació davant els supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I.
  3. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de calendari acadèmic del curs 2023/24.
  4. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Documentació per a l’Organització del curs 2023/24.
  5. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Comissió de Serveis.
  6. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la modificació del Document de Carrera Docent i Investigadora.
  7. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la Modificació dels criteris per a la regulació de les convocatòries de places de professorat contractat doctor i de professorat pertanyent als cossos docents universitaris a la Universitat Jaume I.
  8. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de pròrroga per a 2023 del Pla anual d'avaluació per a l'ascens en el sistema de carrera professional horitzontal del PAS de l'any 2018.
  9. Torn obert de paraules.

Desenvolupament de la reunió:

1. Informe del President.

En el informe no s’ha comentat res.

1. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Protocol per a la prevenció, detecció i actuació davant els supòsits de violència, assetjament i discriminació a la Universitat Jaume I.

El nou protocol s’ha ajustat a la normativa vigent. Com és molt ampli es farà una guia bàsica més reduïda per la seua difusió entre la Comunitat Universitària.

S’aprova

3 Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de calendari acadèmic del curs 2023/24.

Es comenta un poc algunes dates. Es puntualitza que els dies de color de salmó son dies que no tenen docència però el propi professorat pot decidir fer classe.

S’aprova

1. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Documentació per a l’Organització del curs 2023/24.

El vicerector explica les novetats del document per adapatar-se a les noves normatives. Des de CCOO valorem positivament la reducció establides.

Segons indica el document, a partir del proper curs es podrà demanar l’ampliació de grups des de l’inici de curs i no quan ha finalitzat la matricula com fins ara.

S’aprova

1. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de Comissió de Serveis.

S’aprova

1. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la modificació del Document de Carrera Docent i Investigadora.

S’elimina la transitòria 2º i els articles que estaven relacionats a aquesta

S’aprova

1. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la Modificació dels criteris per a la regulació de les convocatòries de places de professorat contractat doctor i de professorat pertanyent als cossos docents universitaris a la Universitat Jaume

S’expliquen els nous criteris per la regulació de les convocatòries de places per adaptar-les a les noves normatives.

S’aprova

1. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de pròrroga per a 2023 del Pla anual d'avaluació per a l'ascens en el sistema de carrera professional horitzontal del PAS de l'any 2018.

S’aprova

1. Torn obert de paraules.

Ens queixem per la climatització.

Ens queixem per fer la reunió a les 9h i no ser hora de conciliació