La Secció Sindical de CCOO a l’UJI amb la col·laboració del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, ens complau informar-vos de la realització de la taula rodona:

Noves paternitats al segle XXI

Dia: Dilluns 27 de març

Horari:12:00h a 14:00h

Lloc: Sala de Graus 2 de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Ponents:

• Maria Lidón Calvo, Secretària de Formació, Comunicació, Xarxes Socials i Dona de CCOO.
  • Jordi Pilar Campos. Secretari General de la Secció Sindical de CCOO a l’UJI.
  • Fernando Vicente. Director de la Unitat d’Igualtat de l’UJI.
  • Alberto Albaro Aicart. President de la Federació de Penyes del CD Castellón.
  • Pau Fons Poquet: Secretàri de Comunicació de la Federació d’Educació de CCOO PV
  • Marisol Barceló. Portaveu municipal de Podem de la ciutat de Castelló de la Plana.

Així mateix, us informem que al vestíbul de la  Facultat de Ciències Humanes i Socials del 27 al 31 de març es podrà visitar  l’exposició de fotografies “Paternitats igualitàries”:

Les 25 fotografies que formen part d’aquesta exposició han sigut realitzades per Pau Fons, secretari de Comunicació de la Federació d’Educació de CCOO PV i es divideixen en els eixos que constitueixen la paternitat igualitària: les cures, la connexió emocional dels pares amb les filles i fills i la corresponsabilitat en les tasques de llar.

Amb aquesta exposició es pretén mostrar que és possible i necessari trencar amb els rols que el patriarcat assigna als homes. Mitjançant el procés de socialització de gènere, cal que els homes assumisquen les tasques assignades tradicionalment a les dones de forma corresponsable per avançar cap a la igualtat real entre dones i homes.

Secció sindical CCOO-UJI