Ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta d’Oferta Pública d’Ocupació del personal docent i investigador per a l’any 2023.
  3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat i contractat doctor per a estabilització d’investigadors amb acreditació R3 i de la corresponent modificació de la RLT del PDI.
  4. Torn obert de paraules

Desenvolupament de la reunió:

1-Informe del President

El vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat informa que el dia 19 tenim mesa negociadora les universitats del País Valencià i els sindicats més representatius de les universitats del País Valencià, per negociar el conveni. També informa que estan en fase d'al·legacions 2 reials decrets, un sobre els àmbits de coneixements que substituiran a les actuals àrees i un altre sobre departaments.

2-Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta d’Oferta Pública d’Ocupació del personal docent i investigador per a l’any 2023.

S’aprova per assentiment

3-Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat i contractat doctor per a estabilització d’investigadors amb acreditació R3 i de la corresponent modificació de la RLT del PDI.

S’aprova per assentiment

4-Torn obert de paraules

Preguntem per que alguns permisos reflectits en el calendari laboral del PAS no apareixen en la APP de gestió horària, l’empresa contesta que per raons tècniques i que en breu apareixeran.