De part del president de la Mesa Negociadora de la Universitat Jaume I ens han enviat convocatòria i documents a analitzar, negociar i informar per la reunió de la Mesa que tindrà lloc el pròxim dijous 22 de novembre a les 11 hores.

PRESIDENT

MEMBRES DE LA MESA NEGOCIADORA

Convocatòria de reunió

Us convoquem per al dijous 22 de novembre de 2012, a les 11:00, a la Sala de reunions del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.-Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (s’adjunta)

2n.- Anàlisi, discussió i informe de la Mesa Negociadora sobre modificació del Calendari Laboral 2012, per estar tancada la Universitat del 26 al 28 de desembre (s’adjunta proposta)

3r.- Anàlisi, discussió i informe de la Mesa Negociadora sobre la destinació dels descomptes practicats en les vagues de 2012.

4t.- Anàlisi, discussió i informe de la Mesa Negociadora sobre les transformacions i promocions de places de professorat, , d’acord amb els criteris del Document de Carrera Docent i Investigadora, corresponents a la segona convocatòria de l’any 2012.

5è.- Anàlisi, discussió i informe de la Mesa Negociadora sobre la modificació de la RLT com a conseqüència de la segona convocatòria ordinària de l’any 2012 de places de professorat.

6è.- Anàlisi, discussió i informe de la Mesa Negociadora sobre els barems específics dels departaments per als concursos d’ajudants, professorat ajudant doctor i associats.

7èè.- Anàlisi  i discussió de l’nforme d’execució dels Pla d’Ordenació Docent del curs 2011/2012.

8è.-Torn obert de paraules.

Juan Pablo Aibar Ausina

Castelló a 23 d’octubre de 2012